اج کم EDGECAM

    كاربرد نرم افزار EDGE CAM شامل تراشكاری سطحی و عمقی و چرخش چند محوری پیچیده و فرزكاری تراشكاری چرخشی و چندصفحه ای و خانواده ماشین كاری قطعات است. از این نرم‌افزار اج کم می توان در طراحی و برنامه‌نویسی قطعات پیچیده (مثل پره‌های توربین) که نیاز به ماشین‌های بالاتر از سه محور دارند، قطعاتی که تنوع تولید آن‌ها زیاد است،سطوح‌ فرم‌دار غیر هندسی قالب؛ که امکان برنامه‌نویسی دستی مقدور نمی‌باشد و با صرف زمان کم و با بالاترین دقت و کیفیت استفاده کرد. لازم به ذکر است،با توجه به کارایی بالای ماشین‌های CNC‌،عدم به‌کارگیری دانش مناسب در استفاده از این ماشین‌ها،علاوه بر اینکه احتمال بروز زیان‌های انسانی و مالی را افزایش می دهد، عملکرد این ماشین‌ها را تا حد دستگاه‌های دستی پایین می‌آورد.
    تنها سیستم CAM که برای ساخت و تولید جامدات همیشه به آن نیاز خواهید داشت.یک سیستم ساخت به کمک کامپیوتر(CAM) برای نرم افزار مهندسی کنترل عددی است.برای نورد کردن،تراشکاری،و براده برداری تنها به سیستم CAM نیاز خواهید داشت. نرم افزار اج کم Edgecam داده های خروجی CAM تولید شده توسط نرم افزارهای عمده و معتبر را خوانده وازاشتباهات در انتقال داده ها جلوگیری می کند و پتانسیل عملکرد ۳ بعدی ماشین CNC را بخوبی برآورده میسازد. هر صنعتی برای ارایه قطعه ای با حداکثر کیفیت، درگیری های خاص خودش رادارد.
    مشتریان نرم افزار اج کم Edgecam اکثراً در زمینه های فوق فعالیت دارند و خدمات ارایه می دهند.دربازارهای رقابتی،اتوماسیون کلیدی برای کاهش زمان برنامه ریزی و به حداکثر رساندن بازده و همچنین تضمین دربهره وری از بهترین متدهای ساخت در شرکت می باشد.
    Egecam از تجربیات ودانش شما برای اجرای CAM با ابزارهای اتوماسیون بهره می برد تا بدینوسیله با انواع برنامه های کاربردی منطبق باشد.این نرم افزار در صنایع زیر بسیار کاربردی می باشد:صنایع هوا فضا،صنایع اتومبیل،صنایع نفت و گاز،خدمات مهندسی،صنایع ریخته گری و برشکاری،صنایع بهداشتی و نیروی محرکه .
    از مزایای این نرم افزار میتوان موارد زیر را بیان نمود:
    - از طریق کاهش استفاده از مواد،بازدهی و سود دهی را افزایش می دهد .
    - از زمان طراحی می کاهد تا بر زمان ساخت بیفزاید .
    - اچ کم نرم افزاری مدولار، انعطاف پذیر و مقیاس پذیر است .
    - قابلیت نصب، آموزش و پشتیبانی مطمئن .
    - دسترسی راحت به بازارهای نوین مانند ورق فلز .

     

    جهت آموزش و یادگیری ماشینکاری  اج کم(EDGECAM) 

    با ما تماس بگیرید.